
tagi: Duda , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Black Friday wciąż popularny – 67 proc. Polaków planuje polować na okazje66,5% dorosłych Polaków planuje zakupy w Black Friday, a...
Kto zapłaci za zmiany w podatku cukrowym? Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zwraca...
Bartłomiej Kieżun ambasadorem North Coast SABartłomiej Kieżun – dziennikarz kulinarny, autor...
Rolnicy coraz częściej tracą plony przez ekstremalne zjawiska pogodoweDobrowolne ubezpieczenia majątkowe zyskują na znaczeniu...
W Polsce padnie historyczny rekord sprzedaży złotaMennica Skarbowa sprzedała w ciągu 9 miesięcy 2,1 tony...
Polacy podzieleni w ocenie badań opinii publicznejZ sondażu wynika, że nieco ponad połowa dorosłych Polaków...
Coraz mniej rolników opłaca składki w KRUSŚrednia emerytura rolnicza to dziś połowa świadczenia z ZUS...
Od 2026 wzrośnie limit zwolnienia z podatku VATPrzedsiębiorcy, których wartość sprzedaży w 2025 roku...