OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do swojego portfolio zupełną nowość – Hydration Powders. Czytaj więcej »
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do swojego portfolio zupełną nowość – Hydration Powders. Czytaj więcej »
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył właśnie Danio Skyr w formie pitnej. Wejście do nowego segmentu to odpowiedź firmy na rosnące potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o włączanie do diety sprawdzonych źródeł białka. Nowy kremowy Danio Skyr jogurt pitny w jednej butelce zawiera 16 gramów tego składnika. Pojawienie się nowego produktu na rynku zapowiada znany i... Czytaj więcej »
Perła – Browary Lubelskie S.A., wprowadza na rynek Perłę Miodową 0,0%. To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w Polsce, czyli klasycznej Perły Miodowej. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Kinley dołącza nowy, wyjątkowy wariant smakowy – Kinley Purple. To kompozycja o botanicznej głębi i wyrazistym, tropikalnym charakterze. Czytaj więcej »
Vamos to zaproszenie do barwnego, pełnego życia świata Chile, gdzie wino odgrywa wyjątkową rolę. To esencja kultury, uchwycona w kolorach, smakach i aromatach. Czytaj więcej »
Nowość na półkach – napój z sokiem NFC stworzony z myślą o najmłodszych. Dostępne są już cztery smaki, a w ofercie wkrótce pojawią się kolejne. Czytaj więcej »
Nowość! Całuski z nadzieniem pomarańczowym i jabłkowym – każdy Całusek to małe piernikowe szczęście – mięciutkie, słodkie i pachnące! Czytaj więcej »
Cherry Bomb to nowość w ofercie firmy Gibar stworzona z myślą o konsumentach, szukających niebanalnych smaków w znanych formatach. Czytaj więcej »
W sezonie nowalijkowym, warto sięgać po dodatki, które wnoszą coś więcej niż tylko smak. Majonez Kielecki Omega-3 od WSP „Społem” łączy sprawdzoną recepturę z wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, odpowiadając na potrzeby tych, którzy cenią racjonalne odżywianie i wysoką jakość. Czytaj więcej »
HARIBO wyczarowało limitowaną edycję żelek inspirowaną światem Harry’ego Pottera! W tej wyjątkowej kolekcji znajdują się trzy magiczne warianty, w których kultowe postacie, takie jak Harry i Hedwiga, Hermiona z Krzywołapem oraz Ron z Parszywkiem, zamieniły się w przepyszne żelki. Czytaj więcej »
Rożek o smaku aromatycznych, cynamonowych bułeczek BRACIA KORAL na naturalnej, polskiej śmietance. Czytaj więcej »
Nowość w portfolio Andante – biszkopty LadyFingers w edycji smakowej! Malina i kokos to letnie warianty, które powstały w odpowiedzi na aktualne trendy. Czytaj więcej »
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Bez dodatku konserwantów i fosforanów. Bogate w białko i wapń. Czytaj więcej »
Ser Gouda w plastrach MSM Mońki to idealny wybór na lato – doskonały do kanapek, tostów i przekąsek w podróży. Czytaj więcej »
Nowa linia sosów pomidorowych Salsa Pronta Mutti składa się z 3 produktów, z których każdy wykonany jest z wyjątkowej, w 100% włoskiej odmiany pomidorów – Tondo, Datterino i Pizzutello – co nadaje każdemu z nich unikalny profil smakowy, wzbogacony oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia i naturalnymi ziołami. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Łosoś dołączył nowy produkt – Łosoś w sosie koperkowym. Dostępny jest w poręcznej puszce 110 g, w której znajdziemy kompozycję delikatnego mięsa z łososia w przepysznym sosie koperkowym. Czytaj więcej »
Marka Berlinki wprowadza na rynek nowy wariant parówek – Berlinki Z szynki. Czytaj więcej »
Panierka Panko TaoTao 200 g to propozycja dla tych, którzy cenią lekkość i efektowną teksturę. Wersja klasyczna idealnie się rumieni, tworząc złocistą, delikatnie chrupiącą warstwę. Czytaj więcej »
Linia „na śniadanie” marki Wielkopolski Indyk to wygodne, plastrowane wędliny stworzone z myślą o codziennym menu. Czytaj więcej »
Marka PODRAVKA w ostatnim czasie rozszerzyła swoje portfolio produktów instant VEGETA Noodles. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje kolejną odsłonę corocznej limitowanej edycji bibułek Original Slim Combi. To doskonale znany i ceniony przez konsumentów produkt, który w tym roku zyskał wyjątkową oprawę graficzną inspirowaną labiryntem – przygotowaną wyłącznie dla polskiego rynku. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
Pho to klasyk i jedna z ikon azjatyckiej kuchni. Bulion od K-Products pozwala przygotować tę aromatyczną zupę szybko i wygodnie – wystarczy dolać wodę, dorzucić makaron, świeże zioła i ulubione dodatki, by poczuć klimat wietnamskiego street foodu. Czytaj więcej »
Indykpol wprowadza nową linię produktów, która obejmuje pasztet Szlachetny ok. 880 g oraz Kiełbaski Szlachetne ok. 700 g dedykowane ladzie tradycyjnej. Czytaj więcej »
Ale nowość! Stovit wprowadza na rynek Owoce w żelu – kolejny po dżemach przysmak o obniżonej zawartości cukru. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, coraz chętniej sięgamy po świeże warzywa, które teraz smakują najlepiej. O tej porze roku na stołach królują młoda kapusta, rzodkiewki czy koper. Warto wykorzystać ich kruchość i delikatny aromat, przygotowując domowe przetwory, które przypomną o wiosennych chwilach nawet wtedy, gdy sezon na nowalijki minie. Czytaj więcej »
JNT Group rozpoczyna zapowiadaną ofensywę w segmencie alkoholi mocnych, wprowadzając na rynek swoją pierwszą markę z kategorii gin, czyli Gin Dobroński. W najbliższych miesiącach firma planuje launch kolejnych produktów w segmencie wódek, rumów czy likierów ziołowych, aby w 2025 roku zakończyć budowę pierwszej części portfolio produktowego w dywizji JNT Spirit. Czytaj więcej »
Żubrówka – marka, która od lat z powodzeniem łączy tradycję z nowoczesnością – prezentuje odświeżoną wersję swojej linii Iconic Cocktails. Tym razem to nie tylko smak, ale i styl wychodzą na pierwszy plan. Nowe, wyraziste etykiety inspirowane estetyką nocnego życia, neonów i klubowej energii nadają znanym produktom zupełnie nowy wymiar. Czytaj więcej »
Soplica Gorzka, słodko-gorzki klasyk znany z wyjątkowego charakteru, poszerza swoje portfolio o trzy nowe warianty: Koleżeńska z orzeszkami Cola, Figlarna z figą oraz Niezłe Ziółko z chmielem. Nowe propozycje to świeże spojrzenie na tradycyjną recepturę, stworzone z myślą o konsumentach poszukujących autentyczności, jakości i nieoczywistych połączeń smakowych. Czytaj więcej »
Marka HELIO wprowadza innowacyjną przekąskę z suszonych jabłek – 100% natury, bez konserwantów, bez sztucznych dodatków, bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Nowa współpraca z udziałem PointPack...
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie...
Największa oferta pakowanych ryb świeżych i owoców morza na...
Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni...
Krajowy System Kaucyjny otrzymała oficjalne zezwolenie od...
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do...
Danone debiutuje w nowej kategorii...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Do portfolio marki Kinley dołącza nowy, wyjątkowy wariant...
Vamos to zaproszenie do barwnego, pełnego życia świata...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...
Zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w...
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...